PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Tips tambah followers twitter dengan blog
Friday, October 5, 2012 • 2:14 PM • 62 Surat Layang

Assalamualaikum,

Harini aku nak ajar cara untuk korang tambah follower korang dekat blog, dekat twitter dengan tambah like dekat facebook. Fuyo, Fuyo *iklan digi* Ok, korang pernah dengar psal  surfexchangeclicks.com? Apa kata jom ramai2 kita daftar bende alah ni. Aku pon baru je daftar, dan serius hasil dia tak mengecewakan. Apa fungsi  surfexchangeclicks.com? Apa fungsi dia? Apa kelebihan dia? Sabar sabarr..


Surfexchangeclicks.com adalah medium website yang berupaya meningkatkan like fanpage, following twitter ,google +1 ,view youtube ,dan traffic exchange ..korang tahu x yang sebenarnya semua ini menigkatkan traffic dan hits pengunjung didalam blog korang..secara xsedar ia menigkatkan rank Alexa ..

1. Register dulu (sini)

2. Isi maklumat pendaftaran ..

3. Confirm pendaftaran melalui email yang anda gunakan..(VERIFIED)
4.Log-in dan enjoy..

Eh apit, macammane nak kutip coin? Ooo korang perlu lalukan mouse ke bahagian tab earn coin ..kemudian anda akan lihat facebook, Twitter, Google +1, youtube, auto surf..hanya klik bahagian yang mana anda nak ..kemudian coin terkumpul. Paham tak?


Coin juga boleh dibeli dengan cara...PayPal ,BANKISLAM, TOPUP CELCOM dan, TOPUP DiGi

Kejappp! ADA LAGI YANG BEST!!

Setiap user yang register akan diberi 200coins secara automatik..dan akan mendapat 1000coins register untuk 100 user pertama secara manual (user must claim it)..fungsi coin ini adalah sebagai topup untuk add url korang didalam acc ..untuk add url korang mesti ada coin yang secukupnya..tiada coin korang tidak mampu add url ke acc korang ..coin juga boleh dikumpul dengan cara promote website surfexchangeclicks.com - setiap referral yang berjaya diinvite, promoter dapat 400coins ! untuk setiap referral. Best kan?


Camna nak guna coin .? dan bagaimana pula add url.? Jom usha video bawah. :-)



Kalau video tak kluar, klik reload :) 
Apit, CPC tue apa pulak? CPC = coin per click ..jika korang meletakkan CPC yang tinggi kedudukan klik url berubah..jika user lain meletakkan CPC rendah berbanding anda maka link url anda akan di klik terlebih dahulu.. CONTOHNYA : Korang meletak 10 cpc maka user lain meletak 5 cpc yang banyak didahulukan.
10 dahulu barulah 5..

Macam mana nak tengok url yg kita submit tadi.?

Mudah saje anda klik 'My Site' di sidebar ..kemudian pilih url jenis apa yang korang letak..lpas tu korang juga boleh edit url ,tambah coin ,dan tambah CPC ..seperti pada gambar dibawah

Itu saja. SELAMAT MENCUBA ye semua.. :-)
*sumber*

OLD / NEW