PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
PUBLISITI MURAHAN, TREND MASA KINI?
Tuesday, November 27, 2012 • 9:01 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikuuuuuuuuuuuummm (jawab sama harakat dengan salam aku)

Lately, kalau korang seorang twitholic , jangan salah paham, bukan alcohololic yang mabuk2 joget cam haram tu, makne dia, yang gila sangat nak twit . Bajet2 orang peduli argh dia buat hape. Contoh nak pergi solat "brb nak pergi solat", nak masuk tandas pon "nak berak #brb" dan yang paling latest dan paling mencapap gila vavi "AKU HILANG DARA KAU SEBUK PAHAL?".

Skarang ni, korang try bukak twitter korang yang dah berhabuk tu, bukak skarang jugak. Komfem kat situ, korang akan jumpa dak2 yang kekurangan kasih sayang, yang hadap sanagt dengan publisiti murahan. Niat aku buat nak kutuk, serius mintak maaf kalau buat korang terasa, just sometime ade bende yang korang boleh twit dan ade bende yang korang tak boleh tweet. Yang paling latest, BabyDiana meroyan dekat twitter pasal balak dia yang pergi tak kembali selepas berjaya menjaringkan gol sampai hilang dara minah tu.

Pada pandangan perspektif aku 45 darjah, aku rasa tujuan diorang buat semua ni saja je nak provokasi, kasik tambah diorang punye folllowers. Yelah, cube kau buat satu status yang berani mati. Aku  jamin korang punye followers meningkat. Tak payah susah2 nak pakai autofollowers segala. Nanti, korang twitlah konon2 korang punya twitter kene hack. Kan senang, nampak tak permainan dia kat situ.

Sebenarnya, tak perlu kot nak kejar sangat followers kat dunia ni. Karang kat kubur korang duduk sorang jugak. Bukannya diorang nak tolong korang masa mungkar ngan nakir soal korang kan? Lebih2 lagi, yang dok dedah aurat kat twiiter pastu mengaku Barbie Malaysia semua, just saying, followers kau tulah yang akan bagi carta dosa kau melonjak tinggi. Lainlah kalau korang gunakan peluang follower ramai dengan post bende2 ilmiah yang boleh kasik kebaikan kepada semua? Ada baik sikit

Tujuan aku buat post ni, first skali sebab aku bosan dan malas nak  buat homework, pastu aku malas plus kesian (sikit argh) dengan korang yang kene hentam dengan bash kat twitter. Siap kene trending lagi, kalau taknak kene bashh, janganlah buat bende yang boleh buat korang kene bash. Bak kata pepatah, kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai (berperibahasa demi SPM). Tu je aku nak citer sebenarnya, kalau takde orang baca pon takpe. Biar aku syok sendiri puji hasil tulisan aku yang menarik macam Novel Ombak Windu tu :B


OLD / NEW