PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
FREEBIES: AWEK BERTUDUNG
Thursday, December 13, 2012 • 2:04 PM • 0 Surat Layang

Assalamualaikum,

Harini aku berbesar hati dan berkembang hidung sebesar terowong laluan kereta api, aku nak kasik freebies. Wuhuuuuu *rakyat bersorak* , dulu aku pernah jugak buat freebies, tapi disebabkan kehuduhan yang memalukan, aku terpaksa delete dengan linangan air mata (ok ini tipu). Harini, aku nak buat comeback (bajet retiss dowh) dengan freebies yang lebih cun. Tersangatlah susah, berpeluh macam lari Marathon aku siapkan bende ni *lap peluh*.

Baiklah, mempersembahkan Freebies terlawa di pasaran. *sila tepuk*


Ok, korang boleh jadikkan bende ni header blog, DP Facebook takpun twitcon twitter. Lgaai elok, daripada korang letak gambar tak tutup aurat yang bajet2 macam Paris Hilton tu. Sekian, Assalamualaikum.

OLD / NEW