PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
MAKANAN JEPUN YANG SUPER COOL
Friday, December 28, 2012 • 9:37 PM • 2 Surat Layang

Assalamualaikum,

Negara Jepun memang terkenal dengan makanan yang pelik2, dari katak fresh sampailah ikan yang masih hidup pon, diorang telan. Harini aku nak kongsi dengan korang, makanan jepun yang macam kewl <-- bahasa W, gila dowh. Aku tak apa nama makanan ni, sebab perkataan dia kebanyakan bahasa jepun :P 

Bende ni kan, dia macam kit untuk membuat makanan. Macam dia ambik serbuk tu, campur serbuk tu, campur air sikit, tuptup, jadik Mee Ramen. Memang terbaik argh. Kau kene tengok dowh, pastu belikan satu set untuk aku. Bila tengok diorang makan, macam sedap je. Bila dengar diorang puji makanan tu pun sepatah haram tak paham. Macam bahasa Alien.  Tak caye? Ce tengok video kat bawah.





Meleleh dowh air liur aku tengok makanan dia. Tapi, kalau aku ade kit tu pun, aku tak rasa aku buat betul2, aku ambik serbuk tu, telan. 

OLD / NEW