PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
THIS IS WRONG
Thursday, December 27, 2012 • 11:43 PM • 2 Surat Layang


 
Bukti kedudukan aku telah dieksploitasi oleh anasir2 kejam TT^TT Nama aku yang paling panjang tu.
So, Harini aku pergi sekolah untuk ambik buku teks . Dan kedatangan aku disambut meriah oleh pakcik guard dengan senyuman mengalahkan iklan gigi Colgate. Aku turun kereta pastu terus meluru dengan penuh semangat pergi bilik SPBT. Konons, semangat nak belajar topik f5.Acah

Sampai je situ, dak SPBT terus kasik senarai buku untuk Awam, Dia tau aku kelas Awam dowh. Fames jugak aku ~(-.-~) (tampar diri sendiri) , so dengan tekun aku mencari buku2 yang diperlukan. Mula2, aku nak ikut senarai, pastu carik2 tak jumpa, aku dengan randomnya menarik buku-buku yang menarik perhatian aku. Yang kaler dia cam menarik, pastu buku cover dia masih lawa. Lol. Pastu, aku hang, aku tak tau, buku apa aku dah ambik atau belum.

Tetibe aku tersedar, aku diperhatikan oleh peminat (muntah), aku tersedar bahawa pengawas SPBT yang sedang bertugas tak membantu aku, sebagai ketua pengarah, aku sepatutnya diberikan layanan setaraf VIP. (muntah lagi) . Then, aku terpaksalah start dari awal. Cek satu2 macam orang bodoh. Dah nak siap, tengah kire balik buku, barulah datang seorang insan berwibawa menggelar diri pengawas SPBT, tanya cukup ke tidak segala.

Pastu, aku pergi bilik Warden. Tanya samade aku dapat asrama ke tidak. Aku tak mainlah ketuk2 pintu, aku sepak pintu tu, pastu hunus pisau kat dia, pastu cakap "aku dapat asrama ke tidak?". Muka dia, bapak argh, tak goyang dowh dengan aku, dengan selamba dia, ambik senarai pelajar asrama, pastu campak kat muka aku. Habis meleleh hingus aku, pastu aku suruh dia mop pakai baju dia. (tolong jangan percaya cerita terlebih auta ni). Kesudahannya aku dapat asrama, pastu aku balik. Tamat citer. Owh., owh., belum habis lagi, aku nak share satu gambar kewl gila babeng wooooo., Sebab apa kewl? Sebab aku yang buat gambar tu. Mempersembahkan, buat renungan semua ~


Betul tak? Jangan nak menafikannya pun (fulamak ayat aku). Bersamalah kita muhasabah diri, menjadi seorang insan yang lebih sempurna #Azam 2013. 




OLD / NEW