PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
TUHAN ITU MAHA ADIL
Wednesday, December 26, 2012 • 10:35 PM • 0 Surat Layang

Aku pon tak tau, apa motif aku letak gambar ni. =,=

Assalamualaikum,

Harini budak2 sekolah aku diarahkan hadir untuk ambik buku teks dengan beli barangan keperluan asrama termasuklah cekidout (bahasa DJ) kelas bagi tahun depan. Memandangkan aku seorang pelajar yang sangat berdedikasi lagi rajin serta tampak bergaya (muntah baca ayat sendiri) , aku ambik keputusan untuk pergi besok bagi mengelakkan berlakunya kesesakan , lol, aku malas nak pergi harini sebab aku rasa harini mesti ramai yang datang. Soooo kite pergi besok, besok tak ramai. Ceyh~

Jadik memandangkan aku tak pergi, aku telah menghantar ejen2 perisik untuk menganalisa kelas aku bagi tahun hadapan. Malangnya , sorang pon tak boleh harap. Yang sorang, cakap tak nampak nama aku. Yang lagi sorang plak, cakap nama aku dekat kelas pertama, pastu baru aku nak feeling feeling happy, tetibe dia cakap, dia tak konfem. hanpeh betul. Pastu ade plak ejen tak berbayar datang, dia tak cek nama aku pulark. Kesudahannya, ketiga2 ejen hampeh tu aku dah pecat. lol.

Tapi menurut firasat kuasa psikik aku lah, aku rasa aku Awam 2, dan percayalah, cikgu buat satu kesilapan besar masukkan aku dalam kelas tu (asah pisau), aku rasa., aku rasalah, akteli <-- bahasa wempits, aku layak dowh masuk awam 1. (tampar diri sendiri) Aku orang teraniya, mentang2lah aku hensem, cikgu saja letak aku kelas Awam 2, sjalah nak sabotaj aku tu (sambil buat muka sedih). Takpe, nanti aku bangkit, membuktikan aku tak sakit, dengan segala perit yang kau berikan *nyanyi lagu Najwa Latiff*

I swear, that One fine day, you will be deadly in love with me (tetibe jadik Lisa Surihani) , Tuhan tu Maha Adil, maybe ade hikmah aku masuk Awam 2, mungkin untuk membantu teman2 yang lemah , (padahal diri sendiri pon lemah). Tengoklah., nanti, result aku komfem gempak. Okay, tukar kepada maybe. Komfem tu macam yakin sangat. Sekian, ingatan tulus ikhlas dari pelajar yang kecewa lagi terdera perasaannya. ~(-.-~)


OLD / NEW