PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
WELCOME TO THE FAMILY SISTA
Sunday, December 16, 2012 • 9:13 PM • 0 Surat Layang



OHANA MEANS FAMILY, AND FAMILY MEANS NOBODY IS LEFT BEHIND *Suara Lilo and Sticth* Tak tau apa tu Lilo And Stitch? Sila sedih sekarang. Okay, Harini, aku nak buat pengumuman kepada seluruh rakyat istana, bahawa ahli keluarga aku dah bertambah. *golek-golek* Tolong jangan salah paham, mak aku tidak mengandung sekali lagi -_____- Haritu, masa Malaysia kalah menentang Thailand, kitaorang satu family macam frustated gila sampai tertonggeng kat sofa, jadik, bagi menggembirakan hati yang duka lara mengalahkan kesedihan pelakon Omba Rindu, kami sekeluarga telah mengambil keputusan untun mengambil amal angkat angkat. Sooooooo., mesti kau nak tau, kat mana kitaorang dapat ambik diorang kan? Sebenarnya, kitaorang jumpa dia dekat pasar malam, mak bapak diorang tak mampu nak bela diorang jadik dengan tidak berperikemaknusiaan, kitaorang culik anak diorang dengan tanpa belas kasihan. HAHAHAHA *geli evil cam haram* . Awal2 tu diorang macam garang gila, marah2 macam kene rasuk, tapi lepas kene suap dengan umpan, akhirnya, diorang diam. Mesti korang nak tau, acano rupa diorang kan? Serius,. diorang comel gila nak mati. Rasa nak angkat pastu campak kat dinding. Tapi, korang kene janji jangan., jangan sesekali report kat polis. Aku tau, sapa report. SIAAAAAAAAAAP!!!! Ok, mempersembahkan, my new sista.




































































Inilah wajah mereka tengah makan sumting dengan rakusnya. 

Kenapa mana-mana pihak yang tertipu., sila rasa kecewa. Amatlah dipersilakan untuk lompat dari balkoni rumah anda. Kalau tak mati pon, patah tangan ke kaki, pon jadiklah ;) Anyway, nama diorang telah dipilih oleh adik beradik aku selepas bercakaran berebut nak pilih nama. Sekor nama dia LANA, lagi sekor nama dia LINA. Nama yang sungguh tidak komersial. Okay, yang LINA tu , baru masuk sangkar, dah boleh tidur bersama dengan LABU ngan LABI, which is, sugar glider jantan aku. Mak aku panggil dia betina gatal. Yang lagi sekor pulak, garang mengalahkan cikgu disiplin. Baru jenguk sangkar, dia dah angkat tangan nak keluarkan jurus2 silat gigit yang sungguh menyakitkan -____- Sekian. Assalamualaikum.



OLD / NEW