PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
Bila takdapat PLKN
Saturday, February 8, 2014 • 7:50 PM • 1 Surat Layang

Assalamualaikum, yang saya hormati tuan pengerusi majlis, yang berbahagia tuan penjaga masa,  para hakim yang arif lagi bijaksa, serta sidang hadirin yang saya hormati sekalian.

Hahahahaha, takpayah nak acah2 syarahan sangatlah. Almaklumlah setelah sekian lama x update blog, rasa len macam. Lol. Disebabkan dah lama tak update pasal hidup aku, soo harini aku nak citer pasal kehidupan aku selepas SPM.  Sejak habis SPM, hidup aku bagaikan layan2 terputus tali, makan tak pernah cukup, tidur terlebih cukup, kerja tak pernah ada, dan akhirnya berkesudahan dengan berat yang terlebih dari cukup.

Disebabkan tak dapat PLKN sperti rakan2 bertuah yang lain *bertuah ke?* hahaha, aku putuskan nak carik kerja. Tuptup, macam magik, tetibe plak ade kedai satay station baru nak bukak depan rumah. Lepas digesa berkali2 oleh mak dengan aku suruh pergi carik kerja, aku pon pergilaaaaaaah mintak kerja. Dengan muka tak malu. Selebihnya aku mcm malas nak cciter sbb macam panjang sangat. Lol.

Kesudahnnya, skarang aku tak kerja kat situ dah, hahahahaha, aku tahan kerja sebulan je . walaupun gaji dia banyak gila memnadngkan gaji first aku dapat 1000++, tapi penat tak payah citerlah, hari2 balik pkul 12+ malam, masuk tidur. bangun lambat, pastu pergi kerja balik. Nampak tak yang aku takde life kerja situ, nampaaaak taaaaaaak? hahahaha, so sekarang aku kerja dengan bapak aku. Jaga booth buku dekat HUKM. Jadik kepada sesiapa yang ingin mendapatkan buku terbaru karya aku sendiri, lol, atau ingin  beramah mesra dengan aku, moh lerr datang HUKM . aku bosan sbnenya keja situ, nk tido kalau bulleh,

Sehingga bertemu lagi . Wahai rakan-rakan, silalah doakan aku dengan kawan2 aku agar dapat 10 A + dalam SPM.


OLD / NEW