PELIK LEBIH BAIK ;
Read Entry PortfolioFollow
1WHP memang SUPERBLY best !!!!!
Saturday, April 19, 2014 • 7:59 PM • 4 Surat Layang

Assalamualaikum,

Haduuuuuuuuuuuuuuhhh *kalah mak jemah punya mengeluh masa tiket time Kwang Soo datang habis*

Harini aku nak citer lagi pasal 1whp, Ramai lagi dok tak percaya pasal 1whp. Aku paham, masing2 sayang duit. Takutlah kot2 1whp ni menipu ke, habis terbanglaah duit2ku yang tak berapa nak banyak tu. Haaaaa., cuba kau bayangkan duit kau RM55 tu boleh beranak pinak. Sapa taknaaaaaak? Cuba kau tengok gambar2 kat bawah ni ! Haritu aku pos sikit je gambar , harini aku nak kasik korang cungkil biji mata pastu tengok duit orang yang dah lama masuk 1whp ni. duit diorang dah kepuk2 macam guni.






Haaaaaaaa.,, takde faedah aku tipu korang semua. Dapat dosa fre2 je tipu korang. Takkanlah nak nengok je orang lain jadik kayaa. Yang penting fikiran kene positiflaaaah adui. Kalau jual barang yang laku pon, tapi pikirang dok negetif risau, mmg tak boleh gaaaak. Kenal tak Nabila Medan? Alah, blogger femes tu. Haaaa, dia pon join kot. Toksah takut. Kalau nak tanya ke, berminat ke, tak kesahlaah saja nak tau serba serbi sikit2 pon boleh, wassap/wechat aku selaju mungkin 010-8939142.  Aku bukan tengah jual nombor tau, aku nak tolong korang buat duit ni. hahahahahaha. 


OLD / NEW